tisdag 1 juli 2014

New hair



Nu har jag ÄNTLIGEN fixat kalufsen. Jag hade en utväxt som inte var av denna värd, och eftersom mitt hår fick utstå en smärre katastrof i början av året har det tagit sin lilla tid att få tillbaka den gamla färgen och kvaliteten. (Kommer inte gå in exakt på vad som hände men jag råkade ut för en frisör som mest troligen hade en väldigt dålig dag och bokstavligen förstörde mitt hår.) Nu är det iallafall nästan tillbaka till den fina, blonda färgen igen och rejält uppklippt då jag ville ha volym och oslitna toppar. Kan verkligen rekommendera min nya frisör Alexandra på UniSax i Limhamn, she did wonder to my hair!

(Vet att "före"-bilden inte är en riktigt före-bild men den får duga, har ingen bättre för tillfället. Håll tillgodo)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar